czwartek, 7 lutego 2013

Witam:)

Czy i u Was za oknami jest tak biało?
Wczoraj jeszcze śniegu było jak na lekarstwo a dzisiaj sypie i sypie i nie widać końca... Cóż, to dopiero luty:(
Pocieszam się tłustym czwartkiem, osobiście go uwielbiam, chociaż jeszcze dzisiaj pączka nie jadłam co mnie i tak nie ominie:) za to raczyłam się już sporą porcją faworków domowej roboty.


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowe zdobycze, dwie bluzeczki, które są już w drodze: pasiaczek i nietoperz, tylko że w kolorze chabrowym. Jak dojdzie postaram się tutaj pokazać, chociaż mój aparat po świętach znowu zbzikował i nie chce robić zdjęć, oszaleć można!







Tutaj biały sweterek a All. Jest bardzo fajny, wygodny, cieplutki, ładny. Kupiłam w rozmiarze większym jako oversize, ale bardzo żałuję, że nie jest dopasowany, lepiej by sie prezentował.




Tutaj zdjęcie tylko dla pokazania modelu, bo nie mam zdjęcia akurat tego konkretnego modelu co mam, pokażę Wam w jakiejś stylizacji, ale sweterek w tym samym stylu, DIY, w którym ostatnio często chodzę.




Na koniec muszę przeprosić za dłuższą nieobecność, tak wyszło i ... jeszcze mnie troszkę nie będzie, będę trochę w szpitalu a co później to się zobaczy, ale mam zamiar nadrobić zaległości na wielu fajnych blogach, na co teraz nie mam czasu:(

Na koniec coś z humorem i z udziałem mego DZIECKA:)
Jeszcze przed Wigilią mój tata pyta się o buty czy pasują na Pasterkę. Ja, że tak itd.
Na to mój syn zdziwiony: -na pasterkę???? hahahahahah
Ja: - a dlaczego nie?
Syn: - bo na pasterkę?
Ja: -oczywiście, że tak, a ty wiesz co to wogóle pasterka?
Syn: - wiem
Ja: - no to co?
Syn: - taka dziewczyna co pilnuje gęsi

Co racja to racja:)
Buziaczki:*

6 komentarzy:

  1. u mnie śniegu nie ma wcale ..
    śliczne ciuszki kupiłaś :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahhahahhahahaah ! dziewczyna co pilnuje gęsi - no i wszystko jasne : )

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nowości! Hahaha uśmiałam się, taka dziewczyna co pilnuje gęsi !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziulek mój kochany dziękuję za wszystkie komentarze i za to, że przeczytałas moje posty :P cos Tyyyyy jakbym powiedziala Nergalowi o moim śnie to bym hyba buraka walnęła i zapadła sie pod ziemię :P i tak tchu mi zabrakło hehehehhehe :P:P:P

    nie no synus ma mistrza z tą pasterką hahahha :D:D:D:D

    Rybcia wracaj tu częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post:)
    zachecam do zaobserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zakupy :)))
    A synek no cóż...myśli praktycznie i słusznie się oburzył ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza.