środa, 11 kwietnia 2012

Środa....

Hej:)
Jak Wam minęły Święta?
U mnie nie było źle tak jak się spodziewałam. Na pewno się strasznie wyśmiałam i wygadałam, tak to u nas wygląda:) Przed świętami udało mi się zrzucić 2kg ale spokojnie sobie wróciło:((((
Kupiłam też sobie odżywkę Eveline 8w1, którą polecacie na swoich blogach. Stosuję ją 5dzień i myslałam, że efekty będą bardziej spektakularne. A może jeszcze za mało czekam? Trzeba więcej? Strasznie mi się paznokcie rozdwajają i brzydko to wygląda, mam nadzieje, że tak jak pisze na opakowaniu po 7 dniach paznokcie się trochę polepszą.
A teraz kilka inspiracji i uciekam moje drogie:)
Pa:)







17 komentarzy:

  1. A ja w sumie nie polowałam nawet na takie spodnie :P mój M podpowiedzial mi, żeby takie kupic i sie zdecydowałam ;)

    ja tą odżywkę mam i powiem Ci że uratowała moje paznikcie. teraz dodatkowo biorę belissę i moje paznokcie nareszcie żyją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana odzywka nie działa na paznokcie ktore juz masz, lecz dopiero wzmacnia płytkę która wyrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo wszystko dziekuję za słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam, nie przejmuj sie tymi 2 kg ;) uda sie zrzucic jeszcze raz ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful inspiration!!!!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta zielona kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa uwielbiam ta kreskówe z tym psem fota 1 uwielbiam i taka koszulkę chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. Czarna sukienka urocza. A pierwsze zdjęcie przypomina mi moje wolne niedziele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje :O!

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli podoba Ci się mój blog. Ja zrobię to samo z Twoim :)! 

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie spodnie boskie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Great inspiration!!!!

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi lovely, I have an award for you on my blog!!!
    I hope you like!!
    Have a good week!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Paznokcie super i ta zielona marynarka...buty też świetne ..tylko jak dla mnie za wysokie

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracje są jak dla mnie strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza.