środa, 1 lutego 2012

Kosmetyki

Hej hej!
Ależ jest zimno na dworze. Rano termometr pokazywał -19stopni. Aż się nie chce nogi wystawiać za drzwi:)
Wczoraj mimo wszystko byłam na zakupach i upolowałam kosmetyki. Kupiłam sobie dwa szampony Elseve w śmiesznej cenie promocyjnej: 6,19:) Stosowałam już kiedyś kilka szamponów z tej serii, ale tych co kupiłam jeszcze nie.





Kolejny kosmetyk to Slim Extreme 3D. Serum do biustu. Muszę się przyznać, że nie udaje mi się regularnie smarować piersi, ale serum ma tak dobre recenzje, że rozochoczona musiałam je kupić. Kolejny niedrogi produkt z dobrymi recenzjami.



Myślałam też nad serum wyszczuplającym tej firmy, ale na razie mam 1,5 opakowania serum z Yves Rocher tylko szkoda, że nie smaruję się nim codziennie:) Mam po prostu tak, że nie lubię monotonii i codziennie lubię się smarować czymś innym.
Idę pic kawkę.
Buziaki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza.